Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti



20 Martie 2014

Misiune. Viziune


Viziune

Să dezvoltăm, într-o manieră durabilă, cel mai performant sistem aeroportuar european şi să devenim model de urmat, la nivel mondial, în calitatea serviciilor.

 

Misiune

Misiunea noastră este să asigurăm un trafic fluent de pasageri şi mărfuri şi să ne constituim într-un factor de încredere pentru toţi clienţii noştri – în primul rând pasagerii şi companiile aeriene – precum şi pentru părţile interesate în activitatea CNAB, prin promovarea celor mai înalte standarde în calitatea serviciilor prestate, protejarea resurselor şi a mediului şi unui nivel ridicat de responsabilitate socială.

 

Principii de lucru

1. Calitatea pe primul plan. Pentru a obţine satisfacţia clienţilor noştri calitatea serviciilor prestate trebuie să constituie prioritatea numărul unu.

2. Excelenţă şi îmbunătăţire continuă a performanţei globale a organizaţiei. Profitul organizaţiei trebuie obţinut în condiţiile asigurării unui nivel înalt de satisfacţie a clienţilor.

3. Onestitate, integritate, etică, respect individual în toate aspectele afacerii.

4. Crearea şi menţinerea unei reputaţii solide a organizaţiei. Percepţia clienţilor asupra organizaţiei trebuie să fie foarte bună şi din ce în ce mai bună.

5. Pasiune şi munca în echipă. Implicare permanentă a angajaţilor în viaţa organizaţiei şi responsabilitate asumată de fiecare angajat.

6. Zero defecte. Fiecare activitate trebuie să fie făcută bine de prima dată şi de fiecare dată.

7. Dezvoltare durabilă

8. Accentul pe prevenire